McMillen and Wife Steelers Message Board

Full Version: Game Thread - Week 11 - Steelers vs. Chargers - Ben off COVID list
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
(11-22-2021, 02:18 PM)Chucktownsteeler Wrote: [ -> ]Yep, Ben is done.

BWhahaha

Exactly!!!  Rockon
Wow!!! A sack!!! Steelers playing inspired ball all of the sudden!
Nooooooo
Yessssss
Woah!!!!

We're gonna win this. Schobert with a big play!
Milk the clock and let Boz when it.
(11-22-2021, 02:21 PM)Chucktownsteeler Wrote: [ -> ]Milk the clock and let Boz when it.

They've got 3 time outs. Too much to milk I think.
Ben... DON'T LISTEN TO CANADA!!!
i'LL SAY IT AGAIN. Ben... DON'T LISTEN TO CANADA!!!
(11-22-2021, 02:23 PM)mcmillenandwife Wrote: [ -> ]Ben... DON'T LISTEN TO CANADA!!!

^^^^^^^
Ben, whatever Canada tells you... DON'T DO IT!!!
I don’t want Washington back. Any WR knows to stay in bounds
Interference!!!!

Damn... ruled uncatchable.
Bozzz…! but lotta time left… shudder
37-34. Let’s hold ‘em.
(11-22-2021, 02:24 PM)Chucktownsteeler Wrote: [ -> ]I don’t want Washington back. Any WR knows to stay in bounds

Yeah, he's not the sharpest tool in the shed. 

Boswell is money.

Now we need the defense to make another stand. Can't honestly say I believe in them, but I hope to be proven wrong.

We've scored 27 points in the 4th quarter.
Do they have enough left on D…?
One things been proven beyond a doubt: Ben still has plenty left
Bush is so terrible.
Tomlined it…
Well... they maybe scored a little too quickly.
They scored too quick. Left Ben plenty of time.
Ben HAS to get rid of that. He can't take sacks at this stage of the game.
O-line is failing us at the worst possible time.
WTF? Johnson was barely running?
WTF was that call?
It’s over
Well the end sure wasn’t pretty…
End of the day this is on the D… and it’s Tomlin’s D
They fought back, just too many missing pieces on the D.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8